• تخلیه چاه در شرق تهران

    تخلیه چاه در شرق تهران

  • به شرکت فنی مهندسی آراد خوش آمدید

 

لوله بازکنی

تخلیه چاه

حفاری چاه

تعمیر توالت فرنگی

لوله بازکنی

خدمات لوله بازکنی فوری به صورت فوری و شبانه روزی در تهران بزرگ به همراه ضمانت کتبی ارائه می‌شود و هزینه پس از بازدید رایگان از محل و بر اساس نوع گرفتگی لوله، ابزار مورد استفاده، طول فنر، مدت زمان رفع گرفتگی، سختی و … تعیین می‌گردد.

لوله بازکنی یکی از مواردی است که هر ساختمانی در طول سال به ان نیاز پیدا می کند و به علت وجود نیروهای کار زیاد در این زمینه به صورت نااگاهانه با افراد یا شرکت های ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی متنوع تماس می گیرند که این کار ممکن است مشکلاتی را به وجود اورد زیرا تخصص و تجربه درکنار تعهد کاری لازمه تمامی شغل های خدماتی از جمله لوله بازکنی است.

ویزگی های شرکت آراد

24 ساعته شبانه روزی بدونه تعطیلی

داشتن با تجربه ترین افراد در خدمات فنی

رعایت کردن اصول اخلاقی در انجام خدمات

نظافت محل کار و انجام کار بدونه کثافت کاری

فعال بودن در تمام مناطق تهران و حومه

انجام خدمات پایین تر نرخ اتحادیه جهت جلب مشتری

تخلیه چاه

تخلیه چاه فاضلاب در آوردن مواد زائد داخل چاه فاضلاب می باشد و عمل تخلیه آن به خاطر مواد جامدی است که از راه لوله کشی فاضلاب وارد چاه فاضلاب می شود این مواد جامد از قبیل مو، مواد پلاستیکی ، چربی آشپزخانه ها و فضولات انسانی می باشند و یاز به لایروبی دارد.و این مواد که مانند یک لایه ضد آب عمل کرده و مانع نفوذ آب به زمین می شود

و این مواد قدرت دفع آب توسط چاه را کم می کند به طوری که باعث می شود چاه سریع تر پر شده و نیاز به عمل تخلیه داشته باشد.این شرکت با در اختیار داشتن پرسنل با تجربه و متخصص تخلیه چاه شبانه روزی و استفاده از تجهیزات جدید و پیشرفته در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین خسارت و کثیف کاری محل چاه فاضلاب را تشخیص داده و اقدام به تخلیه آن می نماید.

تماس با شرکت آراد

شماره تماس

0912-811-2542

شماره تماس

021-88-17-1035

شماره تماس

0912-811-2542

شرکت آراد
  • لوله بازکنی با دستگاه جدید به صورت شبانه روزی فوری
  • باز کردن سینک ظرفشویی و چاهک آشپزخانه و حمام
  • باز کردن لوله های سیفون توالت فرنگی و سنتی
  • رفع گرفتگی راه آب و لوله فاضلاب
  • در آوردن اشیاء قیمتی از چاه و توالت
  • باز کردن لوله های چدنی قدیمی
  • ارائه خدمات شبانه روزی و تضمینی
  • اعزام لوله بازکن فوری (حداکثر نیم ساعت)
  • باز کردن لوله با دستگاه، فنر و پمپ تراکم هوا

تخلیه چاه در شرق تهران

اگر ساختمان قدیمی دارید، لازم است هرچند وقت یکبار برای بازدید از این چاه اقدام کنید. هنگام بازدید میزان فاضلاب موجود در چاه ، نیاز به تخلیه چاه شرق تهران ، نشتی چاه فاضلاب و … را نیز بررسی کنید . زود تخلیه کردن این چاه فاضلاب می تواند از هزینه های اضافی در این باره جلوگیری کند .

دقت کنید برای این که از زود پر شدن چاه فاضلاب جلوگیری کنید ، لازم است نکات بسیار زیادی را در این زمینه رعایت کنید. دقت کنید گاهی اوقات با این که مدت زمان اندکی از حفر چاه فاضلاب گذشته است، باز هم چاه به سرعت پر می شود. همین موضوع نیز می تواند مشکلات و هزینه های بسیار زیادی را برای فرد به همراه داشته باشد.

قیمت تخلیه چاه شرق تهران

عوامل و نشانه های مختلفی برای تعیین قیمت تخلیه چاه شرق تهران در نظر گرفته میشود. شرکتهای مختلف با توجه به سابقه، استفاده از تجهیزات مدرن یا قدیمی، استفاده از تجهیزات جدید یا فرسوده، استفاده از نیرو و کادری مجرب و آموزش دیده و با توجه به شهر و موقعیت مکانی و … قیمت تخلیه چاه شرق تهران را تعیین میکنند. مثلا قیمت تخلیه چاه شرق تهران ممکن است با شهرهای دیگر متفاوت باشد.

تخلیه چاه در شرق تهران

تخلیه چاه در شرق تهران

البته قیمت تخلیه چاه شرق تهران باید طوری باشد تا رقابت بین شرکتهای مختلف انجام شود و مشتریان بتوانند آن شرکتی را انتخاب کنند که قیمتی منصفانه با توجه به نوع و کیفیت خدماتی که ارائه میدهند؛ تعیین میکنند. ناگفته نماند که سازمانهای نظارتی قیمت مصوب و تایید شده را تعیین میکنند و شرکتهای مختلف اگر قیمتی فراتر از حد تعیین شده؛ از مشتریان بگیرند، جریمه خواهند شد.

انواع تخلیه چاه شرق تهران

مهمترین تفاوت بین شرکتهای تخلیه چاه شرق تهران وجود دارد، استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته و خدمات دهی بهتر است. هرچه تجهیزات و نیروی انسانی شرکتی تخصصی تر و بهتر باشد، کار تخلیه چاه سریعتر انجام شده و رضایت مشتری بهتر جلب خواهد شد. البته قیمت کار و نوع سرویس دهی این شرکتها با هم متفاوت خواهد بود. شرکتهای تخلیه چاه معمولا به دو صورت مکانیزه و نیمه مکانیزه این کار را انجام میدهند.

تخلیه چاه مکانیزه

شرکتهایی که این کار را به صورت مکانیزه انجام میدهند، سریعتر، بهتر، اصولی تر و با قیمت بیشتری آن را انجام میدهند. آنها از تجهیزات پیشرفته و سیستمهای نوین تخلیه چاه شرق تهران استفاده میکنند. البته شما باید مراقب این باشید تا گول و فریب شرکتهای مختلف تخلیه چاه شرق تهران را نخورید. شرکتهایی هستند که به دروغ تبلیغ شرکت تخلیه چاه مکانیزه را میکنند اما از وسایل و تجهیزات کهنه و فرسوده استفاده میکنند و علاوه بر آسیب زدن به چاه فاضلاب ساختمان و خانهی شما دستمزد بیشتر و بالاتری میگیرند.

چه عواملی در پر شدن چاه تاثیر دارد؟

به طور کلی عواملی مانند عمق و قطر چاه، متراژ انباره چاه و جنس زمینی که چاه در آن حفر شده است، در پر شدن چاه مؤثر هستند. گاهی نیز با ساخت و ساز، تعداد طبقات یک آپارتمان زیاد می‌شود ولی چاه دیگری برای تخلیه فاضلاب در نظر گرفته نمی‌شود. در این عامل پر شدن چاه، افزایش ورودی به چاه است.

تخلیه چاه فاضلاب شرق تهران

تخلیه چاه فاضلاب شرق تهران

قطر چاه فاضلاب

هر چه چاه قطر کمتری داشته باشد، نفوذپذیری دیواره آن سریع‌تر کاهش پیدا می‌کند و چاه زودتر پر می‌شود.

عمق چاه فاضلاب

عمق چاه نیز مانند قطر چاه اگر کم باشد نفوذپذیری دیواره چاه سریع‌تر کاهش پیدا می‌کند و انباره سریع‌تر پر می‌شود و نیاز به تخلیه پیدا می‌کند.

متراژ انباره چاه

اگر انباره چاه کم باشد مسلماً چاه سریع‌تر پر می‌شود و نیاز به تخلیه پیدا می‌کند.

جنس خاک محل حفر چاه

آب در ون چاه فاضلاب از طریق دیواره‌های چاه به زمین‌های اطراف نفوذ می‌کند. اگر زمینی که چاه در آن حفر شده باشد، نفوذپذیری کمی داشته باشد، چاه سریع پر می‌شود و نیاز به تخلیه پیدا می‌کند. البته گاهی نیز مشاهده می‌شود که یک خانه قدیمی در بین خانه‌های تازه ساخت بلند گرفتار می‌شود و از آنجایی که خانه‌های بلند پی عمیقی از بتن دارند. این بتن نفوذپذیری خاک اطراف چاه خانه قدیمی را کاهش می‌دهد و به همین دلیل چاه آن سریع پر می‌شود.

مراحل تخلیه چاه شرق تهران

1-اولین مرحله تماس با بهترین شرکت تخلیه چاه
2- سپس پیدا کردن محل چاه و بازکردن درب چاه
3-تخلیه به وسیله تانکر تخلیه فاضلاب
4-لایروبی و در آوردن فضولات و جامدات درون چاه
5-کف تراشی چاه فاضلاب

مرحله اول

اولین مراحل تخلیه چاه شرق تهران و بازسازی چاه پیدا کردن درب چاه یا محل قرار گیری چاه می باشد. و در مرحله دوم باز کردن درب چاه با تخریب قسمتی از طوقه چاه شروع می شود و با برداشت گلدانی چاه و معلوم شدن انتهای چاه ، چاه آماده تخلیه چاه می باشد و در این مرحله چاه به وسیله ماشین تخلیه چاه(ماشین های تخلیه چاه ۶ تن و ۱۲ تن می باشند)که با روش پمپ لجن کش و یا دستگاه مکنده چاه تخلیه می شود.

مرحله دوم

مرحله بعد ۹۰ درصد چاه های دارای انباری نیاز ۱۰۰ درصد به لایروبی به وسیله نیروی انسانی دارد.در این مرحله چاه های فاضلاب به وسیله متخصص چاه که مقنی نام دارد ، مقنی به درون چاه می رود و چاه را لایروبی می کند.(( برای اطلاعات بیشتر در رابطه با لایروبی چاه کلیک نمایید))

مرحله سوم

و در مرحله بعدی چاه باید تراش داده شود که به آن تراش چاه یا کفتراشی چاه می گویند و در این مرحله مقنی چاه کن به وسیله کلنگ مخصوص چاه از کف انباری چاه ۳۰ تا ۵۰ سانت از خاک آن را بر می دارد و بدنه انبار را کلنگ زنی می کند تا چشمه های دفع آب را که با خاک و لجن مخلوط شده کاملاً باز شود و چاه بتواند مانند قبل دوباره چندین سال کار نماید.

مرحله چهارم

و در مرحله آخر در صورت نیاز با استفاده از کول از ریزش احتمالی چاه در آینده جلوگیری می کنند.کول چاه سازه ای بتنی است که که مقنی چاه کن با استفاده از انجام کار کول گذاری ، چاه را محکمتر کرده و از ریزش چاه جلوگیری می کند.

مرحله پنجم

در آخر نیز با نصب مجدد گلدانی و طوقه چینی چاه و یا تعمیر آن قسمت از طوقه که تخریب شده چاه کاملاً آماده بسته شدن می شود

نشانه های پر شدن چاه فاضلاب

زمانی که یک چاه فاضلاب پر می شود بنا به نوع کاربری ان پس از پر شدن چاه فاضلاب به صورت مداوم بوی فاضلاب از کاسه توالت و شبکه فاضلاب ساختمان متصل به چاه به مشام خواهد رسید.اما خروج بوی بد فاضلاب را به تنهایی نمی توانیم دلیل پر شدن چاه فاضلاب قرار دهیم چرا که امکان دارد گرفتگی در مسیر فاضلاب رخ داده باشد.

از نشانه هایی دیگر پر شدن چاه فاضلاب و نیازمندی به تخلیه چاه می توان به بالا امدن فاضلاب و عدم عبور فاضلاب از کاسه توالت اشاره کرد.

عوامل بسیاری وجود دارند که می توانند نشان دهنده ی پر شدن چاه فاضلاب باشند که تنها با عمل فنر زنی توسط دستگاه لوله بازکنی فنر می توان از پر بودن ظرفیت چاه فاضلاب اطمینان حاصل کرد.فنر به علت توانایی فوق العاده ای که در بازکردن انواع گرفتگی ها دارد،بهترین راه تشخیص بوده و سیاه شدن سر فنر گویای این حقیقت می باشد.

چاه بازکنی شرق تهران

لوله بازکنی شرق تهران خدمتی دیگر از شرکت آراد برای مردم این منطقه می باشد. همشهریان گرامی دیگر هیچ نگرانی برای پیدا کردن لوله بازکنی شرق تهران نخواهید داشت و با خیال راحت خدمات خود را به شرکت ما بسپارید

تیم لوله بازکنی شرق تهران کارشناسانی مجرب را جمع کرده است تا در صورت بروز مشکل و نیاز به لوله بازکنی برای شما همشهریان گرامی آرامش را به ارمغان بیاوریم.این نوید را به شما همشریان محترم بدهیم که در سریع تریم زمان ممکن بهترین سرویسکاران و کارشناسان لوله بازکنی شرق تهران را برای باز کردن راه لوله خود مشاهده کنید

علت گرفتگی لوله فاضلاب

اولین واکنشی که بعد از گرفتگی توالت و فاضلاب برای همه پیش می آید طرح سوالیست که چرا باید لوله توالت و فاضلاب گرفته شود؟

پاسخ سوال

در جواب باید گفت با بروز مشکلاتی در چاه فاضلاب و یا گرفته شدن لوله های ساختمان مهمترین و شایع ترین دلایل گرفتگی لوله فاضلاب و توالت می باشد.در حمام نیز دلایلی مانند انداختن مواد اضافی، صابون حمام و حتی دستمال کاغذی باعث آن می شود که لوله های فاضلاب گرفته شود که جای نگرانی ندارد.

لوله بازکنی شرق تهران

لوله بازکنی شرق تهران

لوله بازکنی شرق تهران جز آن مواردی هستند که در کنار دقت زیادی که نیاز دارد، باید تمامی موارد بهداشتی را نیز مد نظر داشت. زیرا در چاه ها مخصوصا چاه فاضلاب انواع ویروس ها،میکروب ها و باکتری های گوناگونی یافت می شود که در صورت شیوع آن ها به محیط خانه عوارض غیر قابل جبرانی را برای سلامت شما عزیزان در پی خواهد داشت.

قیمت لوله بازکنی شرق تهران چقدر است؟

قیمت تمام خدمات ما مطابق با نرخ مصوب اتحادیه لوله بازکنی شرق تهران می باشد و هیچ گونه هزینه ی بیشتر از آن از مشتری دریافت نمی کنیم.

در پاسخ به این سوال باید گفت هزینه ی پرداختی شما به سرویس کار بسته به مشکلات شما می باشد. از جمله موارد زیر :

  • اگر گرفتگی لوله بیشتر از یک مورد باشد
  • نوع روش استفاده شده جهت رفع گرفتگی لوله فاضلاب و غیره

نحوه استعلام قیمت

برای این که از میزان دقیق هزینه لوله بازکنی تخلیه چاه مطلع شوید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید، و جزییات گرفتگی لوله خود را شرح دهید، تا قیمت دقیق را به شما اعلام نمایندگرفتگی لوله فاضلاب ساختمان یکی از معضلاتی هست که آسایش شما را مختل می‌کند. در چنین مواقعی نیاز هست تا یک لوله کن ماهر و مجرب پیدا کنید. ولی دقت داشته باشید تا از یک شرکت لوله بازکنی شرق تهران بامعتبر خدمات بگیرید.

چاه بازکنی شرق تهران

چاه بازکنی شرق تهران

با توجه به اینکه در اکثر ساختمان‌ها عواملی که از گرفتگی لوله‌های فاضلاب جلوگیری می‌کند، ملاحظه نمی‌گردد. احتمال گرفتگی لوله فاضلاب بیشتر از حالت عادی هست.البته اگر لوله کشی ساختمان استاندارد نباشد، باز هم احتمال گرفتگی لوله فاضلاب ساختمان شما بیشتر می‌گردد.
ازاین‌ رو توصیه می‌کنیم حتماً مواردی را که موجب گرفتگی لوله فاضلاب می‌شود را ملاحظه نمایید

علت انتخاب لوله بازکن شرق تهران برای رفع گرفتگی

  1. دارای سرویس کار های با سابقه کاری حداقل 8 سال سابقه کاری
  2. با کم ترین کثیف کاری و ریخت و پاش
  3. اعزام سریع سرویس کار به محل
  4. انجام تمامی مراحل کار با رعایت بهداشت
  5. استفاده از دستگاه های پیشرفته برای برطرف کردن گرفتگی
  6. سرویس کاران معتبر و مورد تایید شرکت اهوازسرویس

گرفتگی لوله های فاضلاب یک اتفاق عادی در دنیای آب و فاضلاب به شمار می آید و روزانه تعداد زیادی از لوله های فاضلاب در همین شرق تهران می گیرد و شرکتهای چاه بازکنی شرق تهران برای رفع گرفتگی آنها اعزام می شوند. یعنی گرفتگی لوله ها تا این حد عادی شده که تعداد زیادی شرکت دارای سرویس کاران مختلف برای رفع آنها جمع شده اند و روزانه طبق عادت گرفتگی آنها را رفع می کنند. اما ما قصد داریم این عادت را تغییر دهیم و به شما بگوییم که چرا لوله ها می گیرند و اصلا چرا باید با لوله بازکن تماس بگیریم.

انواع گرفتگی لوله فاضلاب شرق تهران

  • گرفتگی لوله پشت بام با قیر
  • گرفتگی لوله فاضلاب با مصالح ساختمانی
  • گرفتگی لوله فاضلاب آشپزخانه
  • گرفتگی لوله فاضلاب دستشویی
  • گرفتگی لوله فاضلاب حمام

گرفتگی لوله فاضلاب اتفاقی است که ممکن است برای هر ساختمانی بوجود آید و این مشکل تنها به دست لوله بازکن ها و شرکت های لوله بازکنی حل می شود. این مشکل وقتی حساس میشود که با یکی گرفتگی ساده کل آپارتمان دچار مشکل شود. یعنی یکی گرفتگی ساده توسط یکی از واحد ها ایجاد می شود و این گرفتگی با ورود به لوله های اصلی فاضلاب آپارتمان باعث ایجاد گرفتگی کلی در سیستم فاضلاب ساختمان می شود.

لوله بازکنی ارزان در شرق تهران

چاه بازکنی شرق تهران بصورت ارزان در شرکت تخلیه چاه و حفر چاه ما همواره از ارزان ترین چاه بازکنی و نرخ چاه بازکنی ارزان و دستمزد را در بین همکاران دارا می باشد.اما شما توجه کنید که ارزان بودن به معنی مفت بودن نیست بعضی از کلاه برداران لوله بازکن امروزه با قیمت های بسیار پایین و غیرمنطقی سعی در جذب کار شما دارند و در هنگام انجام کار خرج می تراشند یا در پایان کار درخواست هزینه غیر معقول و بالا را از شما می کنند.

لوله بازکن شرق تهران

لوله بازکن شرق تهران

لوله بازکنی ارزان سریع و با کیفیت آن هم با قیمیت مناسب یکی از نیازها و درخواست‌های مشتریان خدمت از ما است. با توجه به ماهیت خدمات لوله بازكن که بسیار اورژانسی و ضروی است؛ اکثر مشتریان به دنبال خدمات لوله بازکنی ارزان سریع و لوله بازکنی فوری هستند. ما در پاسخ به این نیاز مشتریان تلاش کرده ایم قیمت خدمات لوله بازکنی شرق تهران را با منصفانه ترین نرخ‌ها تعیین کنیم.

شرکت خدماتی آراد
  • ابتدا باید شما با شماره های داخل وب سایت خدمات آراد تماس بگیرید .
  • پس از ثبت درخواست شما، نزدیکترین سرویسکار به آدرس شما برای رفع گرفتگی اعزام خواهد شد.
  • در کوتاهترین زمان ممکن، لوله بازکن به محل میرسد و پس از بررسی گرفتگی، کار خود را آغاز می کند. با استفاده از دستگاه فنر برقی حرفه ای، بدون کثیف کاری اقدام به باز کردن گرفتگی می نماید.
  • زمان کمی لازم است تا گرفتگی باز شود.
  • پس از باز کردن گرفتگی محل آن شستشو داده می شود.
  • رعایت انصاف در گرفتن هزینه اولویت شرکت ماست