• تشخیص ترکیدگی لوله مجیدیه جنوبی با دستگاه

  • تشخیص ترکیدگی لوله مجیدیه جنوبی

 

تشخیص ترکیدگی لوله

تعمیرات لوله کشی آب و فاضلاب

جرم گیری و باز کردن لوله ها

 نشت یابی لوله های آب شوفاژ

 نشت یابی لوله های آب موتورخانه با دستگاه

طرف کردن بوی بد فاضلاب

تشخیص نم و رطوبت کف، سقف، دیوارها

نشت یابی لوله فاضلاب

نشت یابی لوله فاضلاب

در صورتی که لوله های فاضلاب دچار ترکیدگی و یا آسیب دیدگی شود و محل دقیق ترکیدگی و یا نشت مشخص نباشد می توان با استفاده از دستگاه های نشت یاب محل دقیق نشت را شناسایی کرده تا بتوان نسبت به رفع آن اقدام کرد. سرعت در تشخیص ترکیدگی لوله فاضلاب از اهمیت بالایی برخوردار است و دستگاه های نشت یاب به شما در تشخیص سریع و دقیق کمک می کند.

زرد شدن رنگ دیوارها از اصلی ترین نشانه های ترکیدگی لوله های فاضلاب می باشد و با توجه به کثیف بودن این آب باید هر چه زودتر جلوی نشت آن گرفته شود. در نتیجه بهتر است از دستگاه های نشت یاب استفاده شود.

نشت یابی لوله آب

نشت یابی لوله آب

گاهی متوجه نم و نشتی در ساختمان نیستیم و نمی دانیم که در قسمتی از لوله کشی ساختمان نشتی وجود دارد. در این صورت دیدن نم دیوار و سقف اولین نشانه های نشتی در لوله هاست. وقتی اثرات نشتی دیده شود دیگر کمی دیر شده است. قبل از اینکه چند قطره آب به گچ دیوار صدمه بزند باید مانع نشتی شوید.

هزینه تعمیرات دیوار و گچ کم نیست پس هر چه زودتر جلوی نشتی را بگیرید. مطمئن باشید کار به کمی زردی در سقف ختم نمی شود حتی احتمال ریزش سقف در آینده نزدیک نیز وجود دارد. برای حل مشکل با ما تماس بگیرید

ویزگی های شرکت آراد

24 ساعته شبانه روزی بدونه تعطیلی

داشتن با تجربه ترین افراد در خدمات فنی

رعایت کردن اصول اخلاقی در انجام خدمات

نظافت محل کار و انجام کار بدونه کثافت کاری

فعال بودن در تمام مناطق تهران و حومه

انجام خدمات پایین تر نرخ اتحادیه جهت جلب مشتری

نشت یابی لوله با دستگاه

نشت یابی لوله با دستگاه

تشخیص ترکیدگی لوله امروزه با دستگاه های کاملا حرفه ای و افراد دوره دیده انجام می شود و تبدیل به یک تخصص شده. البته هنوز هم افرادی سودجو و کم سواد مانند گذشته از وسایل ابتدایی برای تشخیص ترکیدگی و نشت یابی لوله آب و فاضلاب استفاده می کنند، این افراد میزان خرابی ساختمان را دو چندان کرده و هزینه های اضافی بر گردن شما می گزارند.

اگر سیستم لوله کشی آب و فاضلاب ساختمان شما قدیمی و پوسیده شده و یا با استانداردهای روز مطابقت ندارد و هر روزه شما را درگیر مشکلات نم و رطوبت دیوار و سقف و… نموده و ساختمان شما بوی رطوبت می دهد فقط کافیست برای رفع مشکل با شرکت خدمات فنی آراد تماس بگیرید تا با دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله محل نشتی را شناسایی کنند و بهترین و ارزان ترین راهکار را به شما ارائه نمایند.

راه از بین بردن بوی بد فاضلاب

رفع نم و رطوبت خانه

رطوبت و نم زدگی احتمالاً یکی از مشکلات ناراحت کننده‌ای باشد که اغلب ما در خانه‌های خود با آن مواجه شده ایم. خانه‌های ما ممکن است در طی زمان با مشکلات متفاوتی مواجه شوند، اما نم و رطوبت شاید یکی از ناراحت کننده‌ترین آن‌ها باشد. وجود نم و رطوبت در خانه می‌تواند به وسایل منزل آسیب رسانده و همچنین باعث بروز مشکلات بهداشتی برای افراد خانواده شود.

اما چرا خانه‌های ما دچار رطوبت بالا و نم زدگی می‌شوند؟ چگونه می‌توان از نم زدگی و رطوبت بالای خانه پیشگیری کرد؟ اگر خانه ما دچار نم زدگی شد چگونه می‌توان آن را از بین برد؟ با بوی بد نم خانه چه کنیم؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت آراد تماس گرفته تا با مشاوره رایگان و همچنین فرستادن با تجربه ترین افراد به محل کار بهترین خدمات را به شما همشهریان گرامی ارائه نماییم

تماس با شرکت آراد

شماره تماس

0912-215-5345

شماره تماس

021-222-311-27

شماره تماس

021-44-35-1167

شماره تماس

021-889-30-294

شماره تماس

021-77-230-440

رفع بوی بد سرویس بهداشتی

چگونه می توان بوی سرویس های بهداشتی و دستشویی را ازبین برد؟ سوالی که امروز به آن پاسخ خواهیم داد. سرویس های بهداشتی یک منبع برای تولید بوهای نامطبوع هستند که مطمئنا بارها در صدد از بین بردن این بوی آزمایشات و کارهای مختلفی را انجام داده اید، گاهی بر آن مشکل غلبه کرده اید و گاهی هم نتوانستید آنطور که باید و شاید آن را بر طرف کنید.

بوی نشات گرفته از سرویس های بهداشتی گاهی به خاطر عملکرد ضعیف شما در تمیز و پاکیزه نگه داشتن سرویس های بهداشتی تشدید می شود که این موضوع نشان از اهمیت بهداشت و نظافت این مکان های آلوده می دهد.

نشت یابی لوله با دستگاه در مجیدیه جنوبی

ما خدمات تشخیص ترکیدگی لوله مجیدیه جنوبی با دستگاه را در کلیه مناطق 22 گانه تهران به صورت تضمینی با ضمانت نامه کتبی ارائه می دهیم. سرویسکاران آموزش دیده و خبره شرکت آراد 24 ساعته آماده خدمات دهی جهت تشخیص ترکیدگی لوله مجیدیه جنوبی با دستگاه به شما همشهریان عزیز می باشند. فقط با یک تماس آماده ارائه خدمات به شما هستیم.

در ساختمان های قدیمی که از سیستم لوله کشی آهنی استفاده شده . در دراز مدت دچار پوسیدگی شده و لوله ها دچار نشت آب می شوند. دلایل نشان دهنده ترکیدگی لوله آب وجود نم و رطوبت ، طبله کردن دیوارها یا چکه سقف می باشد.نشت یابی لوله با دستگاه در مجیدیه جنوبی توسط شرکت آراد ارائه می گردد

آیا همیشه اینگونه است؟

همیشه ترکیدگی لوله خود را به صورت نم یا چکه نشان نمی دهد. اگر لوله های کف حیاط یا زیر زمین دچار نشتی و ترکیدگی شود. در این صورت شما متوجه ترکیدگی لوله نخواهید شد. با یک راه حل ساده متوجه نشتی لوله های حیاط خواهیم شد. همه شیر آلات ساختمان را ببندید، به درجه کنتور نگاه کنید اگر درجه هنوز در حال چرخش هست لوله های که از کف ساختمان رفته ترکیدگی دارند.علت زیاد آمدن مبلغ قبض آب هم میتواند یکی از دلایل ترکیدگی لوله های آب در ساختمان باشد. برا اطلاع از نشتی لوله ها در ساختمان می توانید از خدمات تشخیص ترکیدگی لوله بادستگاه در تهران توسط شرکت آراد استفاده کنید.

علت استفاده از دستگاه برای تشخیص ترکیدگی مجیدیه جنوبی؟

تشخیص ترکیدگی لوله مجیدیه جنوبی با دستگاه امروزه باتوجه به پیشرفت‌های تکنولوژی فرایندی آسان‌تر از گذشته است. با بهره گیری از تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه می‌توانیم علاوه بر کاهش آسیب‌های وارده به ساختمان و تاسیسات لوله کشی، برای پیدا نمودن محل نشتی (نشت یابی)، هزینه کمتری نیز بپردازیم. هر چه از زمان نشتی لوله بگذرد، آسیب‌های زیرساختی عمیق‌تری به ساختمان محل سکونت شما وارد می‌شود و موجب افزایش نم و رطوبت در بنا و ساختمان مورد نظر می‌شود.

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله مجیدیه جنوبی

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله مجیدیه جنوبی

اگر امکان تشخیص ترکیدگی لوله مجیدیه جنوبی با دستگاه وجود ندارد بالاجبار باید اقدام به تخریب محل‌های احتمالی نشتی لوله در ساختمان کرد تا محل ترکیدگی لوله و نشت لوله فاضلاب یا آب پیدا شود؛ اما در اکثر موارد با بهره گیری از روش تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه دیگر نیازی به تخریب نیست؛ و به راحتی می‌توان از گسترش نم و رطوبت بیشتر در ساختمان جلوگیری نمود؛ و به صورت دقیق محل نشتی را مشخص کرد.

دستگاه نشت گیر بسیار حساس و پیشرفته است اما کار با آن بسیار راحت است چراکه درواقع خود دستگاه نشت گیر همه کارها را انجام می‌دهد. تنها کاری که تکنسین تشخیص ترکیدگی لوله باید انجام دهد این است که دستگاه نشت گیر را مقابل لوله یا دیوار (محل موردنظر) بگیرد تا متوجه شود که در آن محل ترکیدگی یا نشتی وجود دارد یا خیر

انواع دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله مجیدیه جنوبی

  1. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه آکوستیک شبکه آب
  2. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه رادیویی شبکه آب
  3. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه آکوستیک عقربه ای
  4. تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه آکوستیک تمام دیجیتال PICO

بهترین امتیاز دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله مجیدیه جنوبی شناسایی دقیق محل ترکیدگی لوله بدون نیاز به تخریب و کندن نقطه ی مورد احتمال در کمترین زمان ممکن است که درحقیقت این روش بسیار مفید یعنی تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه مجیدیه جنوبی در واقع با توجه به هزینه سنگین بررسی و بازسازی محل ترکیدگی لوله، صرفه جویی اقتصادی کاملا مناسبی است.

نشت یابی لوله مجیدیه جنوبی با دستگاه

نشت یابی لوله مجیدیه جنوبی با دستگاه

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله مجیدیه جنوبی درحقیقت بر اساس امواج کار میکند. دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله یا نشت یاب به کمک گیرنده ای قوی و فوق حساسی که دارد حتی کوچک ترین امواجی بر اثر ترکیدگی لوله و یا نشت لوله ایجاد شده را دریافت کرده و شناسایی میکند آن هم بدون نیاز به تخریب و بررسی مستقیم ترکیدگی لوله ها را شناسایی میکند.

دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله مجیدیه جنوبی چگونه کار میکند؟

دستگاه تشخیص نم ساختمان یا دستگاه نشت یاب از امواج فراصوت برای تشخیص ترکیدگی لوله مجیدیه جنوبی با دستگاه و نشت یابی در دیوارها استفاده می‌کند. در این دستگاه یک گیرنده و فرستنده امواج تعبیه شده است که درون یک محفظه‌ کپسول شکل قرار دارد. این کپسول بر روی لوله‌‌ها، دیوارها یا مکانی که قرار است نشتی آن تشخیص داده شود حرکت می‌کند.فرستده امواج خود را به طرف هدف می‌فرستد و امواج بازگشتی از آن را دریافت می‌کند. پس از آن، دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله با استفاده از مدل‌های کامپیوتری، وجود ترک و نشتی درون لوله‌ ها یا دیوار را تشخیص می‌دهد.

نحوه کار با دستگاه

دستگاه های نشت یاب دستگاهی الکترونیکی بوده که با امواج کار می کند. نحوه کار این دستگاه ها بدین صورت است که متخصص دستگاه را در برابر دیوار می گیرد و با ارسال امواجی به سوی لوله ها و برخورد این امواج با لوله ها و دریافت آن توسط دستگاه محل دقیق نشت پیدا می شود.

در اصل می توان گفت که دستگاه های نشت یاب ترک های موجود بر روی لوله ها را پیدا می کند که این ترک ها دلیل نشتی در لوله ها می باشد. این دستگاه ها بسیار پیشرفته بوده و قادر به تشخیص ترکیدگی و نشت لوله ها در اعماق و در پشت دیوارها می باشد. باید توجه داشته باشید که درست است که تشخیص ترکیدگی لوله ها با دستگاه کار آسانی است ولی برای تشخیص سریع و دقیق محل نشت باید از افراد آموزش دیده و باتجربه کمک بگیرید تا به درستی عمل کند.

قیمت و هزینه تشخیص ترکیدگی در مجیدیه جنوبی چقدر است؟

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله در ساختمان هایی با متراژ بالا و پایین

برای ساختمان های بزرگ با متراژ بالا که نیاز به بررسی لوله کشی کل ساختمان است هزینه نشت یابی آب بیشتر است. در صورتی که نشت آب در قسمت مشترک آپارتمان مسکونی اتفاق بیفتد هزینه نشت یابی لوله با دستگاه در مجیدیه جنوبی به عهده همه ی ساکنین مجموعه است. برای پیشگیری از ترکیدگی لوله و نشت آب بهتر است که بررسی سالم بودن لوله کشی توسط لوله کش حرفه ای انجام شود و در صورت وجود پوسیدگی برای تعویض لوله اقدام شود. تعویض به موقع لوله های پوسیده از ترکیدگی و مشکلات پس از آن جلوگیری می کند.

تشخیص ترکیدگی لوله مجیدیه جنوبی

تشخیص ترکیدگی لوله مجیدیه جنوبی

برای برآورد کردن هزینه نشت یابی آب با تعمیرکار متخصص مشورت کنید. پوسیدگی لوله ها و نشت آب در ساختمان های قدیمی بیشتر اتفاق می افتد چرا که گذشت زمان باعث فرسودگی لوله ها می شود. هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه با هزینه ی تشخیص ترکیدگی بدون استفاده از دستگاه متفاوت است. تشخیص ترکیدگی ممکن است در برخی موارد خیلی راحت باشد و تشخیص بدون دستگاه انجام شود اما در بعضی موارد تشخیص اینکه محل ترکیدگی کجاست بدون استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله امکان پذیر نیست.

هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه و بدون دستگاه متفاوت است

اگر برای تشخیص ترکیدگی لوله مجیدیه جنوبی با دستگاه استفاده کنید هزینه تشخیص ترکیدگی لوله با دستگاه نیز به لیست هزینه هایتان اضافه می شود. تشخیص ترکیدگی لوله و نشت آب توسط دستگاه از مطمئن ترین راه های ممکن برای پیدا کردن محل نشت است.

با توجه به این که پس از پیدا کردن محل نشت باید سطح زمین کنده شود تا به محل نشت برسید، پیدا کردن محل نشت به طور دقیق اهمیت بسیار زیادی دارد. هزینه نشت یابی آب بدون استفاده از دستگاه تشخیص ترکیدگی و نشت می تواند بسیار بالا باشد چرا که تشخیص نادرست محل ترکیدگی زمان انجام تعمیرات را افزایش می دهد و ممکن است پس از کندن زمین و صرف نیرو و هزینه متوجه شوید که محل نشت آب را به درستی تشخیص نداده اید.

دستمزد تعمیرکار باتجربه به هزینه نشت یابی آب می‌ افزاید

نقش تعمیرکار حرفه ای در پروسه ی انجام تعمیرات بسیار مهم است. استفاده از تعمیرکاری که مسلط به کار نباشد می تواند هزینه نشت یابی آب را افزایش دهد. اگر تعمیرکار محل نشت را به درستی تشخیص ندهد مجبور به کندن سطح زمین می شوید و محل نشت آب پیدا نمی شود. پس شاید بهتر باشد که سابقه کار تعمیرکار را بررسی کنید و نظرات مشتری های دیگر را در مورد عملکرد آن ها بررسی کنید. معمولا هرچه تعمیرکار ماهرتر و باتجربه تر باشد، دستمزدش بیشتر خواهد بود و در نتیجه مبلغ نهایی هزینه نشت یابی آب هم بیشتر محاسبه خواهد شد.

علاوه برنکات بالا مسائل دیگری هم وجود دارد
  • میزان اندازه و متراژی که برای تشخیص ترکیدگی باید بررسی شود.
  • مدت زمانی که باید صرف پیدا کردن نشت یابی نمود جرا که در مواقعی این کار چندین ساعت طول می کشد.
  • محل ترکیدگی و نوع مصالح مورد نیاز پس از ترمیم بسیار مهم است. به عنوان مثال هزینه ترمیم کاشی حمام یا دستشویی با گچ متفاوت است.
  • با توجه به نوع لوله کشی توکار یا روکاربودن و عمقی که نشتی قرار دارد.

تشخیص ترکیدگی و نشت یابی لوله تا چه عمقی امکان پذیر است؟

نشت یابی لوله های آب و نشت یابی لوله با دستگاه در مجیدیه جنوبی در آن ها با کمک دستگاه های تشخیص ترکیدگی لوله های آب می تواند تا عمق 40 سانتی متر در زمین را تشخیص دهد و نباید انتظاری بیشتر از این میزان نفوذ را از دستگاه های تشخیص ترکیدگی و نشت یابی داشت.

در صورتی که میزان نشت در لوله های آب بسیار بالا باشد و امواج صوتی که از آن منتشر می شود با دستگاه تشخیص ترکیدگی و نشت یابی قابل تشخیص باشد.از این دستگاه می توان برای نشت یابی و تشخیص ترکیدگی لوله در ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری و صنعتی استفاده کرد.

میزان دقت دستگاه نشت یاب به چه صورت است؟

میزان دقت در دستگاه های تشخیص ترکیدگی و نشت یاب لوله متفاوت است و با توجه به نوع تکنولوژی موجود در دستگاه مشخص می شود .اما به طور کلی برای دستگاه های نشت یاب و تشخیص ترکیدگی لوله های آب دقت تشخیص کمتر از 10 سانتی متر محل سوراخ شده لوله های آن را می تواند تشخیص دهد.

بعد از پیدا کردن محل دقیق نشتی و ترکیدگی لوله های آب می توان لوله سوراخ شده را تعمیر یا تعویض کرد .نم و رطوبت ایجاد شده در محل ترکیدگی یکی از نشانه های بارز نشتی و ترکیدگی لوله های آب می باشد.برای تشخیص محل نشتی و تعویض لوله کشی آب بهتر است با افراد باتجربه و متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید.

علت های ترکیدگی لوله آب و فاضلاب در ساختمان چیست؟

1- وارد شدن فشار زیاد از طریق سیستم به لوله

2- ترکیدگی لوله به قدیمی بودن لوله

3- وارد نمودن آسیب به لوله آب و فاضلاب در هنگام نصب و عدم توجه به آن

4- استفاده بیش از حد از حلال ها در لوله فاضلاب

5- ترکیدگی لوله بر اثر یخ زدگی لوله ها در شرایط آب و هوای نا مساعد

6- عدم مهار بست لوله در هنگام نصب

7- مجاورت لوله ها با اشیاء تیز و سخت مثل آهن

8- استفاده نکردن از جنس مرغوب و بادوام در سیستم لوله کشی ساختمان

9- شکستن و سوراخ شدن لوله در هنگام دریل زنی در دیوارها و سقف

10- گرفتگی لوله فاضلاب به مرور زمان

علائم و نشانه های ترکیدگی لوله در ساختمان

زیاد شدن غیر معمول مبلغ قبض آب ماهیانه

علائم افت غیرعادی و بی دلیل فشار آب ساختمان

احساس شنیدن صدای چکه آب یا صدا غیر معمول

وجود نم و رطوبت و نم زدگی و طبله کردن کچ دیوار ها

 بوی نم و رطوبت مداوم و گه گاه

 چکه کردن آشکار آب از دیواره یا سقف ساختمان

پیچیدن بوی بد و نامطبوع فاضلاب

زیاد شدن سوسک ها و حشرات !!

قل قل کردن آب هنگام تخلیه در لوله های فاضلاب

 ایجاد فرورفتگی و ترک خوردگی در کف ساختمان

شرکت خدماتی آراد
  • ابتدا باید شما با شماره های داخل وب سایت خدمات آراد تماس بگیرید .
  • پس از ثبت درخواست شما، نزدیکترین سرویسکار به آدرس شما برای تشخیص ترکیدگی اعزام خواهد شد.
  • در کوتاهترین زمان ممکن، سرویسکار به محل میرسد و پس از بررسی محل، کار خود را آغاز می کند. با استفاده از دستگاه نشت یاب اقدام به پیدا کردن محل نشتی می کند
  • با تجربه ترین و متخصص ترین افراد را به محل اعزام خواهیم کرد
  • پس از تشخیص محل ترکیدگی تعمیرات را نیز انجام می دهیم
  • رعایت انصاف در گرفتن هزینه اولویت شرکت ماست