• تعمیر توالت فرنگی ازگل

  • به شرکت فنی مهندسی آراد خوش آمدید

 

لوله بازکنی

تخلیه چاه

حفاری چاه

تعمیر توالت فرنگی

تعمیر توالت فرنگی

نصب توالت فرنگی در تهران به صورت فوری و شبانه روزی از غرب تهران تا شرق تهران و همچنین از شمال تهران تا جنوب تهران محدوده ای است که می توانید برای دست یافتن اطلاعات لازم افراد ماهر و حرفه ای در زمینه نصب توالت فرنگی و تبدیل توالت ایرانی به توالت فرنگی و یا تعمیر توالت فرنگی و یا گرفتگی توالت فرنگی با شرکت آرتا تماس بگیرید و در کمترین زمان ممکن مشکل توالت فرنگی خود را توسط افراد ماهر و با تجربه حل نمایید.

گرفتگی توالت فرنگی و گرفتگی توالت ایرانی اغلب در سیفون یا شترگلو اتفاق می‌افتد. علت گرفتگی می‌تواند متفاوت باشد. جمع شدن مو، افتادن دستمال کاغذی، صابون و یا رسوبات آب در لوله‌های فاضلاب دستشویی و یا توالت می‌تواند از دلایل گرفتگی توالت فرنگی یا ایرانی باشد. شرکت آراد پیشرو در خدمات دهی سراسری در نصب توالت فرنگی و همچنین سرویس توالت فرنگی در کمترین زمان

ویزگی های شرکت آراد

24 ساعته شبانه روزی بدونه تعطیلی

داشتن با تجربه ترین افراد در خدمات فنی

رعایت کردن اصول اخلاقی در انجام خدمات

نظافت محل کار و انجام کار بدونه کثافت کاری

فعال بودن در تمام مناطق تهران و حومه

انجام خدمات پایین تر نرخ اتحادیه جهت جلب مشتری

شماره تماس

0912-811-2542

شماره تماس

021-88-17-1035

شماره تماس

0912-811-2542

شرکت آراد

شرکت خدمات تخلیه چاه و لوله بازکنی آراد با سابقه درخشان و تجربه بالای فعالیت در این حوزه، آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز است. این شرکت با دارا بودن پرسنل متخصص و با تجربه در این زمینه، در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده پاسخگویی به مشکلات شما است.سرویس و تعمیر توالت فرنگی شرکت آراد به صورت ۲۴ ساعته در سراسر تهران بزرگ پاسخگوی نیاز شما مشتریان عزیز است.

گر شما هم دنبال شرکت خدماتی معتبر هستید شرکت آراد این اطمینان را به شما میدهد که تنها شرکت دارای نماد اعتماد بین دیگر شرکتها می باشد.که اولویت خدمات دهی ما رضایت مشتریان و انجام هرچه بهتر کار می باشد

تعمیر توالت فرنگی در ازگل

تعمیر توالت فرنگی ازگل یکی از مهمترین خدمات ما در منطقه ازگل می باشد اگر مشکل رفع گرفتگی توالت فرنگی دارید و یا اینکه توالت فرنگی شما آب را دیر تخلیه می کند شما عزیزان می توانید با افراد متخصص شرکت تماس گرفته و خود را هر چاه سریعتر به محل کار برسانند.

یکی از مهمترین دلایل و اساسی که باعث خرابی و گرفتگی توالت فرنگی و ایجاد مشکلات در آن می شود یکی خرابی سیفون و دیگری گرفتگی لوله توالت فرنگی می باشد. تعمیرات توالت فرنگی ازگل از عهده هر کسی بر نمیاید و آن را باید به فردی که تخصص لازم را داشته باشد سپرد.

از دیگر اشکالات نیز می توان به عمل نکردن صحیح سیفون اشاره کرد که باعث پخش شدن بوی نا مطبوع و همچنین عدم تخلیه صحیح توالت فرنگی می شود . از دلایل خرابی سیفون توالت فرنگی می توان به مواردی مثل کم بودن حجم آب داخل تانک فرنگی ،خرابی فلوتر ، خرابی پمپ تخلیه ، خرابی پرکن و یا مشکلات پیچ ها و اتصالات داخلی می باشد که معمولا در زمان نصب اتفاق می افتد .

کی به سرویس توالت فرنگی در ازگل نیازمندید؟

  • گرفتگی توالت با مدفوع و لوله بازکنی
  • روش بازکردن لوله توالت فرنگی
  • گرفتگی توالت فرنگی با مدفوع
  • گرفتگی توالت فرنگی با دستمال کاغذی
  • گرفتگی توالت فرنگی با پارچه
  • گرفتگی توالت فرنگی با صابون
  • گرفتگی توالت با مو
  • گرفتگی توالت فرنگی با اشیا مانند موبایل

از مهمترین عواملی که باعث می شود سیفون دستشویی فرنگی به درستی کار نکند کم بودن حجم آب تانک فرنگی و خرابی پرکن یا فلوتر فرنگی،خراب بودن پمپ تخلیه،خرابی در سیستم دستشویی فرنگی و همچنین تنظیم نبودن پیچ را می توان نام برد.یکی دیگر از علتهایی که باعث ایجاد مشکلات در دستشویی فرنگی میشود

بلند بودن طول زنجیر می باشد.و اگر آب موجود در توالت فرنگی سریع تخلیه نمی شود اشکال کار می تواند از شتر گلو باشد.اضافه کردن زانو اضافی در شتر گلو و یا نبودن ونت خشک از عوامل مهم ایجاد مشکلات در توالت فرنگی می باشد.اگر در تعمیر توالت فرنگی ازگل به دنبال شرکتی معتبر می باشید شرکت آراد پیشنهاد ماست

رفع گرفتگی توالت فرنگی در ازگل

  1. گرفتگی توالت فرنگی در شتر گلویی خود کاسه توالت . در این حالت به هیچ وجه از فنر لوله بازکنی نباید استفاده کرد چون اولا موجب خراشیدگی لعاب درون کاسه می گردد دوما اگر کمی بدشانس باشیم بخش داخلی کاسه توالت شکسته و کاسه خراب خواهد شد. پس چه باید کرد ؟ تنها راه ممکن ایجاد فشار هوا یا آب است که توسط لوله بازکن انجام می شود . سرویسکار لوله بازکن با روش های مختلف ایجاد تراکم هوا با استفاده از وسایلی مانند تلمبه لوله بازکن ، پمپ باد ویژه انجام می گیرد. لوله بازکنی فرنگی
  2. گرفتگی بعد از کاسه توالت فرنگی باشد یعنی در مسیر لوله کشی فاضلاب گیر اتفاق بیفتد. این روش تخصصی تر می شود چون در اینصورت باید کاسه از جای خود برداشته شود و بعد اقدام به رفع گرفتگی شود. در این نوع گرفتگی هم می توان از فنر لوله بازکنی استفاده کرد و هم از پمپ های باد.

انواع روش های باز کردن توالت فرنگی

– رفع گرفتگی توالت فرنگی و توالت ایرانی به وسیله پمپ

­برای حل این مشکل به کمک پمپ ابتدا آب را درون چاه می‌ریزیم و شروع به پمپ زدن می‌کنیم. فشاری که از سمت پمپ به سیفون وارد می‌شود فاضلاب درون آن را به جلو می‌راند و گرفتگی آن رفع می‌شود.

رفع گرفتگی توالت ایرانی و فرنگی با دستگاه تراکم هوا

اما اگر گرفتگی شدیدتر باشد پمپ کمک چندانی نمی‌کند و باید به سراغ دستگاه تراکم هوا می‌رویم. در دستگاه تراکم هوا می‌توان فشار را تنظیم کرده و تا چند برابر افزایش داد. این دستگاه هوای درون مخزن خود را با فشار زیاد به درون لوله‌ها تخلیه می‌کند و گرفتگی را باز می‌کند.

رفع گرفتگی توالت فرنگی و ایرانی با فنر لوله بازکنی

علاوه بر پمپ و دستگاه تراکم هوا می‌توان برای رفع گرفتگی توالت فرنگی، ایرانی و لوله‌های فاضلاب از فنر لوله بازکنی استفاده نمود. فنر لوله بازکنی علاوه با باز کردن گرفتگی با قدرت بالا امکان لایروبی و جرم زدایی را نیز فراهم می‌کند.

رفع گرفتگی با استفاده از مواد شوینده

با مایع ظرفشویی که در خانه همه ما هست، می‌توانید گرفتگی توالت فرنگی را به این روشی که در ادامه بیان شده، رفع کنید. شما می‌توانید نصف فنجان مایع ظرفشویی را درون کاسه توالت بریزید و سپس یک کتری آب جوش را درون آن بریزید. با این کار مواد جمع شده حل می‌شود و برای گرفتگی‌های سطحی و تازه مناسب است.

تعویض قطعات توالت فرنگی

تعمیر شناور فلاش تانک

خرابی و عملکرد نادرست شناور توالت فرنگی می‌تواند خساراتی مانند سرریز کردن یا دیر پرشدن محفظه را در پی داشته باشد. احتمال زیاد شما راهی به‌جز تعمیر شناور و یا تعویض قطعه مورد نظر نخواهید داشت.

اگر شناور در محل درستی قرار نگیرد و به اصطلاح تنظیم شناور توالت فرنگی انجام نشده باشد می‌تواند باعث بالاتر قرارگرفتن سطح آب از لوله و سرریزی آن شود و آب زیادی را هدر دهد. و یا بر عکس در صورتی که تنظیم شناور توالت فرنگی به نحوی باشد که سطح آب از میزان استاندارد پایین تر قرار بگیرد تخلیه آب به درستی انجام نشده و نیاز به استفاده مجدد از فلاش تانک توالت فرنگی خود خواهید داشت. بنابراین بهتر است سطح آب را با استفاده از تنظیمات شناور در شرایط مناسب قرار دهید تا به مشکل بر نخورید.

تنظیم سیفون ها

  • آب بندی سیفون
  • تنظیم شدت جریان آب ورودی فلوتر
  • جانمایی مناسب اهرم قطع کن شناور فلوتر و اطمینان از عدم برخورد آن به سایر اجزا
  • آماده سازی پمپ تخلیه
  • تنظیم پیچ ها و زنجیر مکانیزم تخلیه
  • تنظیم پیچ شناور و جلوگیری از قرار گرفتن شناور پایین تر از سطح مورد نیاز
  • قرار دادن دریچه دو زمانه در حالت بسته
  • قرار دادن شیلنگ سرریز آب در داخل لوله سرریز آب
  • اتصال ورودی دور شور فرنگی به خروجی آن

تعمیرات توالت فرنگی ازگل را چه کسی انجام دهد؟

توالت فرنگی در طول زمان دچار خرابی می شود و احتیاج به تعمیر توالت فرنگی ازگل دارد و پیشنهاد می شود رفع اشکال و سرویس توالت فرنگی حتما به شرکتی بسپارید که متخصص و متعهد به کارش باشد که شرکت آراد جزوه آن دسته از شرکت ها می باشد عمده ترین خرابی مربوط به گرفتگی لوله توالت فرنگی است که در اثر افتادن اشیا مانند گوشی موبایل ، طلا و اشیاء قیمتی و دستمال کاغذی به داخل خروجی می باشد .

گاهی اتفاق می افتد که آب داخل توالت با سرعت کم تخلیه می شود و فشار لازم را ندارد ،این مشکل اقلب مربوط به شترگلو می شود که یا زاویه مناسب را ندارد و یا به جهت محدودیت فضا و انتخاب آکس غیر مناسب از زانویی در اتصالات استفاده شده .

به هر حال عدم کار کرد صحیح توالت فرنگی شما هر دلیلی داشته باشد کارشناسان تعمیر توالت فرنگی ازگل می توانند آن را در کوتاه ترین زمان تشخیص دهند و جهت رفع آن اقدام کنند . پس با دفاتر ما در منطقه خودتان تماس بگیرید و با خیال راحت از خدمات سرویس توالت فرنگی ازگل استفاده نمایید.

شرکت خدماتی آراد
  • ابتدا باید شما با شماره های داخل وب سایت خدمات آراد تماس بگیرید .
  • پس از ثبت درخواست شما، نزدیکترین سرویسکار به آدرس شما برای رفع گرفتگی اعزام خواهد شد.
  • در کوتاهترین زمان ممکن، لوله بازکن به محل میرسد و پس از بررسی گرفتگی، کار خود را آغاز می کند. با استفاده از دستگاه فنر برقی حرفه ای، بدون کثیف کاری اقدام به باز کردن گرفتگی می نماید.
  • زمان کمی لازم است تا گرفتگی باز شود.
  • پس از باز کردن گرفتگی محل آن شستشو داده می شود.
  • رعایت انصاف در گرفتن هزینه اولویت شرکت ماست